preskoči na sadržaj

Srednja škola Duga Resa

Login
Kad kiša pada...





Zlato skockani

VIDI - nominirana stranica


google plus

http://ispiti.skole.hr/beta/mentor1/common/

http://public.mzos.hr/Default.aspx

https://www.postani-student.hr/Ucilista/Default.aspx

http://www.skole.hr/

http://www.carnet.hr/

http://www.studij.hr/

SickBrick by Mladen Bošnjak

KNJIŽNICA

Voditelj: Karolina Hosu, dipl. knjižničar i prof. hrvatskoga jezika

RADNO VRIJEME:
Ponedjeljak: 8:00 h -14:00 h
Srijeda: 8:00 h – 14:00 h
Petak(svaki drugi): 8:00 h -14:00 h

NOVINE SENZACIJA

Školske novine Senzacija

Školske novine Senzacija

Školske novine Senzacija

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
OPAli - OPAli fotku, OPAli video
Autor: Marko Stupić, 23. 1. 2012.

Plakat OPALI


Projekt se sastoji od:
1.    foto i video radionica pod vodstvom likovnih umjetnika, dizajnera i fotografa
2.    nagradnog natječaja
3.    izložbe (u virtualnom i stvarnom prostoru)
4.    i sveg pozitivnog što će nastati kao rezultat ovog projekta

Više o natječaju:

Tko: učenici osnovnih i srednjih škola

Medij: foto/video kamera na mobilnom telefonu.

Tema: PORUKA

Bilo koja vrsta i razina poruke koja se može prenijeti vizualnim sredstvima;
• fotografijom ili videom zabilježiti poruke koje nam se nameću u svakodnevnoj okolini
• bilježenje načina na koji komuniciramo
• fotografije i video radovi kojima nešto „poručujemo“…

Kategorije:
a) Fotografija
b) Fotomanipulacija (fotomontaža, fotokolaž, foto strip…)
c) Video i animacija

Posebno će se ocjenjivati radovi učenika osnovnih, a posebno srednjih škola.
Kriteriji „ocjenjivanja“: originalnost pristupa temi i vizualna kvaliteta radova.
 

Natječaj traje do 1.ožujka 2012

ZAŠTO OPAli?
Akcijom OPAli želimo ukazati na sveprisutnost vizualnih sadržaja koje svakodnevno konzumiramo i potrebe za kvalitetnijim vizualnim obrazovanjem. Ovog puta poseban je naglasak stavljen na upotrebu suvremenih tehnologija u svakodnevnoj komunikaciji.
Mobiteli, iPodovi, iPhonei, prijenosna računala i ostali mobilni uređaji omogućuju nam brzu izmjenu informacija, ali i veliku mogućnost manipulacije audio i vizualnim sadržajima. Mnoštvo sadržaja koje razmjenjujemo ima naglasak upravo na vizualnom; dovoljno je pogledati samo Facebook stranice ili ponudu vizualnih simbola i grafičkih aplikacija na prosječnom mobitelu.
Trebamo li odgajati „pogled“ za smislenu konzumaciju ovih sadržaja ili je dovoljno snalaziti se među „ikonama“ na zaslonu ekrana?
Cilj ove akcije je ponovo skrenuti pozornost na važnost vizualnog obrazovanja u suvremenom društvu i na njegovu zanemarenost u hrvatskom školstvu.
Više o projektu, natječaju i Udruzi OPA pronađite na: www.opali.org, www.opa.hr
 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju