preskoči na sadržaj

Srednja škola Duga Resa

Login
Kad kiša pada...





Zlato skockani

VIDI - nominirana stranica


google plus

http://ispiti.skole.hr/beta/mentor1/common/

http://public.mzos.hr/Default.aspx

https://www.postani-student.hr/Ucilista/Default.aspx

http://www.skole.hr/

http://www.carnet.hr/

http://www.studij.hr/

SickBrick by Mladen Bošnjak

KNJIŽNICA

Voditelj: Karolina Hosu, dipl. knjižničar i prof. hrvatskoga jezika

RADNO VRIJEME:
Ponedjeljak: 8:00 h -14:00 h
Srijeda: 8:00 h – 14:00 h
Petak(svaki drugi): 8:00 h -14:00 h

NOVINE SENZACIJA

Školske novine Senzacija

Školske novine SenzacijaŠkolske novine Senzacija

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Iako je ljeto, najbolji je Božićni čaj!
Autor: Marko Stupić, 4. 9. 2011.

Iznimno nam je drago kad nam se jave mladi kreativci i profesionalci, kako bi nas obavijestili da su njihovi uradci zaslužili priznanja i nagrade struke izvan teritorija Hrvatske.

Iako nije Božić, niti približno doba godine kada se pije čaj, mi vam predstavljamo Christmas Tea, samoinicirani dizajn ambalaže za božićni čaj, za koji je zaslužan dizajnerski dvojac Mint, kojeg čine Maja Matas i Krešimir Miloloža. Maja i Krešimir upravo su ovih dana, za spomenutu ideju izgleda ambalaže prazničkog toplog napitka, dobili priznanje magazina Core77 i to u profesionalnoj kategoriji proizvoda koji još nisu u proizvodnji.

Čaj za Božić


Core77 je internet portal posvećen poglavito produkt dizajnu, koji postoji od 1995. i u međuvremenu se pretvorio u strukovnu platformu koja služi za razmjenu informacija, iskustava i događanja među profesionalcima, sa zavidnom globalnom posjećenošću. Diskusije i radovi sa portala redovito se objavljuju u New York Timesu. Međunarodni žiri Core77 Design Awards 2011. ,iz Velike Britanije i Kine, među ovogodišnje nagrađene projekte uvrstio je i rad Christmas Tea mladih hrvatskih dizajnera iz Minta.

Kako dizajneri pojašnjavaju, radi se o inovativnom dizajnu ambalaže božićnog čaja za čiju je konzumaciju potrebno dvoje ljudi. Cilj takve koncepcije ambalaže je naglasiti u kojoj su mjeri važni ljudi oko nas, istovremeno naglašavajući kako Božić kao blagdan ima smisla samo ukoliko ga podijelimo sa nama dragim osobama. “Rješenje ambalaže predstavlja snažnu, čistu i inovativno jasnu komunikacijsku cjelinu, a karakteristična božićna drvca koja izlaze izvan primarne ambalaže čine proizvod jedinstvenim i prepoznatljivim, ciljajući na emotivnu komponentu prilikom kupnje”, naglašava Aric Chen, predsjednik ocjenivačkog suda.

Krešimir Miloloža, jedan od autora projekta objašnjava „premda se radi o međunarodno priznatom projektu, a implementacija ambalaže bi značajno doprinijela konkurentnosti proizvoda, vodeći hrvatski proizvođači još uvijek nisu pokazali dovoljno sluha za ovakvim oblikom tržišnih komunikacija”. Njegova kolegica Maja dodaje:  ”Osvojiti priznanje na svjetskoj razini je velika čast za mlade dizajnere koji tek kroče u poslovni svijet, pogotovo jer smo se među nagrađenima našli u društvu svjetski poznatih tvrtki. Dok za dizajn vizualnih komunikacija postoji tržište u Hrvatskoj, industrijski dizajn, poput dizajn namještaja i kućanskih aparata, kolega i ja ostavljamo za inozemne natječaje čime proizvode izlažemo stranom tržištu, a Christmas Tea je dokaz da nas i od Amerike ili Kine dijeli samo klik!”

Nadamo se da će im klik upravo na ovaj članak na portalu pogledaj.to omogućiti da njihovu nagrađenu ideju prepoznaju i domaći proizvođači, pa da već ovog Božića ideja krene u proizvodnju, pa u društvu voljene osobe dijelite čaj „na pola“.

Više o radu dizajnera iz Mint-a pogledajte ovdje.

Izvor: pogledajt.to





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju