preskoči na sadržaj

Srednja škola Duga Resa

Login
Kad kiša pada...





Zlato skockani

VIDI - nominirana stranica


google plus

http://ispiti.skole.hr/beta/mentor1/common/

http://public.mzos.hr/Default.aspx

https://www.postani-student.hr/Ucilista/Default.aspx

http://www.skole.hr/

http://www.carnet.hr/

http://www.studij.hr/

SickBrick by Mladen Bošnjak

KNJIŽNICA

Voditelj: Karolina Hosu, dipl. knjižničar i prof. hrvatskoga jezika

RADNO VRIJEME:
Ponedjeljak: 8:00 h -14:00 h
Srijeda: 8:00 h – 14:00 h
Petak(svaki drugi): 8:00 h -14:00 h

NOVINE SENZACIJA

Školske novine Senzacija

Školske novine SenzacijaŠkolske novine Senzacija

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Svakome po jedan logo
Autor: Marko Stupić, 4. 11. 2011.

logos

U čast 25 godina MIT Media Lab-a, Brooklynski dizajneri (svojedobno i Media Lab „geekovi“) E Roon Kang i Richard The dobili su u zadatak izmaštati njihov svježi vizualni identitet.Rezultat je čisti dizajnerski koncentrat Media Lab-a: algoritamski logotip koji generira jedinstvenu varijaciju za svaki od Media Lab-ovih pojedinačnih „mozgova“.


Kao što The kaže u svom razgovoru za Co.Design, Media Lab zapravo nikada nije imao svoj vlastiti logo. „Jaqueline Casey je na temelju originalne Media Lab zgrade (I.M Pei), 1984. dizajnirala komponente vizualnog identiteta koji je sadržavao šareni mural Kennetha Nolanda. No doista, nikada nije postojao logo sam za sebe.“
Algoritamski dizajn predstavlja prvi koherentan Media Lab-ov pokušaj stvaranja identiteta, i to u zadnji čas.logos

Transformacija Lab-a iz neurednog „operatera“ koncentriranog uglavnom na razvoj „digitalne revolucije“ u razmahani brand koji se poistovjetio s divljim eksperimentiranjem, suradnjom i matematičkim geekovima zaokružena je je logotipom koji čvrsto stoji uz bok tim procesima.MIT MEDIA LAG logos

Osnovna ideja polazi od tri izvorišne točke svjetla koje se presijecaju i mogu se presložiti u bilo koju od 40.000 kombinacija oblika i 12 boja koristeći personalizirani algoritam. Broj svih tih silnih kombinacija dovoljan je da u slijedećih 25 godina svaki novi Media Labber dobije svoju vlastitu varijaciju logotipa.
Svatko od njih izabire svoju varijaciju preko web platforme – jednom izabran dizajn nestaje iz „ponude“ i više nije dostupan nikome, čineći vizualni identitet jednako osobnim poput, recimo OIB-a.

Elementi zraka svjetlosti simboliziraju individualni „input“ kreativnog pojedinca – bilo inženjera, znanstvenika, umjetnika ili dizajnera. Svaki od njih barata različitim načinima razmišljanja, gledanja i rada. No upravo u Media Lab-u njihova se iskustva isprepliću i jedan drugoga inspiriraju.

U ovome je, na kraju krajeva, cijela čarolija tog mjesta.

MIT Media Lab Identity, 2011 from readyletsgo on Vimeo.

Izvor: comeandchek.it

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju